H.E.L.L.O.

Friday, February 27, 2009

Stalker? No, I am not. Am I?

All of the sudden, I began to stalk a friend's ex-girlfriend.
Ok, not really stalk-lah, tapi sedikit sebanyak aku mengambil tahu kehidupan si gadis cantik manis ni. Like, what is her latest news, keje macam mana, ada pakwe baru dah ke, and so on.. Dan girl ni pun bukannya pernah kenal aku pun (sebab aku kenal kawan aku ni dua tiga bulan lepas mereka break off.)

I am always wondering why on earth these couple could break off. Sebab sepanjang aku kenal kawan aku ni aku rasa macam tak ada sebab kenapa ex-gf dia tu harus putus dengan dia. Ya, I know that is NONE of my business. (-_-')


By the way, aku amik tau pasal girl ni pun bukan dari kawan aku (aka ex-pakwe girl nih) sebab kawan aku ni habuk pun taknak cakap lagi pasal kisah dulu-dulu. Kalau tanya pun, berlapik je jawab dia.

Tapi kenapa akhir-akhir ni aku selalu nak sangat tau pasal ex awek kawan aku ni?
Kenapa?
Korang rasa kenapa?

Aku keliru dan hairan dengan perangai baru aku ni. Huhu.

Adakah aku dah.......?
(Korang rasa apa?)



UPDATED : Entri ini hanyalah propa semata-mata..Korang jangan la percaya 100%. Hahahaha!!

2 comments:

Anonymous said...

sah.mmg sah dah.aie,ct melody..ct melody..(geleng2 kepala)

Melody M. said...

hahahah...
ini entri propa je lah!
:p