H.E.L.L.O.

Sunday, June 21, 2009

Aku Akan Kembali (Hari Itu Akan Tiba)

Aku banyak benda nak tulis, tapi belum ada daya nak aktifkan blog aku macam dulu. Online kat handphone aku ni, banyak yang terhad. Boleh main Facebook, tapi tak boleh masuk emel (yang pada aku lebih penting lagi). Boleh pergi Youtube, tapi tak boleh tengok video. Boleh baca blog, tapi tak boleh komen/post entri baru.

Jadi sekarang aku hanya bertemankan buku nota warna biru comel itu kalau aku terasa nak menconteng.

Nanti-nantilah, ada rezeki aku beli laptop baru. Hari itu akan tiba juga nanti. Minggu lepas adik aku dah ajak pergi survey laptop baru tapi aku tak larat pulak sebab keletihan. Lappy, tunggu saja. Sampai waktu aku akan bawa kau balik rumah. Sumpah aku akan jaga kau baik-baik!


Tapi kalau nak ada laptop baru aku kena gigih sikit.


Chill!
(^_^)



7 comments:

eekmall said...

Nak beli laptop, company i ada jual laptop hehe

Melody M. said...

jauh sangat la kong...hehhehe..

Raja Azrul said...

of coz ar, nak laptop kena usaha sikit..

rindu ar nak jupa ko cam time bulan satu dulu..banyak benda nak share, apa kata kita plan holiday sama-sama...

ajak nida, kak mah, azwan, zam, namo dan isterinya, rafiq, dan sesapa saja ex-senandika. Tak lupa, adik aku azril yang comel...

Nyda Zamani said...

azril yg comel??
ish..jeles ni
salah la
patutnye nida yg comel
huhuhuhu~

Melody M. said...

~raja azrul~
ha ah, sedang gigih la ni. insyaAllah ujung bulan ni bolehla dapat kot. amin~

eh,nak nak nak!!! jumla...yg penting aku nak ada lagi sesi tepi tasik macam hari tu. best woh!!


~nyda~
haih, berebutlah korang title paling comel..hehheeh..jgn main tarik² rambut sudah..

Nyda Zamani said...

hahahaha
bukan nak berebut sgt
tapi title tu cam tak seswai je ngn azril..kalau ayam tu sesuai la
hahaha
kalau comel sape lagi kalau bukan nyda..kalau cumil tu untuk bob plak
eheh~

wink2~

Melody M. said...

kalau melody? (nak jugak tu....)