H.E.L.L.O.

Friday, October 16, 2009

Senyap Kerana Ini...

Modem saya masuk hospital. Saya sangka rosak, tapi bila kedai pc telefon suruh ambil modem bawa balik rumah, katanya hanya kesilapan setting. Sebab tu semua pc/laptop boleh detect modem, tapi tak boleh sambungkan talian internet. Patutlah bila saya cuba di telefon, boleh pula sambung ke internet. Haih, sia-sia saja modem saya bermalam seminggu lebih di kedai tu.

Haih, rindu kat modem dan internet di laptop sendiri.

Come to think again, tak adalah susah mana pun hidup tanpa internet. Huhu. Mungkin kerana saya masih ada telefon bimbit. Cuma rasa sedikit katak di bawah tempurung. Hm...

Modemku, welcome back home! Sekarang bolehlah saya sambung dating chatting. (P/s: Not that I always chat)

1 comment:

Raja Azrul said...

owh...really? huhuhu...now you already have ur modem, and get ready to explore web freedomly...hehehe

(don't forget to watch papadom-again i promote this movie!!)