H.E.L.L.O.

Tuesday, July 20, 2010

Siapa Ada Setup Game SNOOD? Aku Nak!

Korang pernah main game SNOOD tak?

Kenalkan, ini Snoods.



Aku rindu sangat nak battle game SNOOD ngan Snoodies. Ok, bukan battle lah sebab ni permainan persendirian, bukan game lawan-lawan macam Counter Strike tu. Maksud aku battle tadi, sebab kami Snoodies masing-masing cuba nak pecah rekod Hall of Fame tu supaya dapat jadi top scorer. Wah I really miss those days.. Sobs.

First time tengok game Snood ni memang mengata. Mana taknya, muka Snood tu hodoh seh! Nak tengok pun tak lalu. Tapi bila main, masyuk plak. Pastu bila dapat selesaikan level-level tertentu kan, Snood tu pergi keluarkan pantun hikmat dia. Memang sengal gak kadang-kadang pantun keramat game Snood tu. Nak quote aku tak ingat lah pulak. Tapi memang kadang tu tak boleh blah, tambah lagi dengan muzik latarbelakang dan muka hodoh (tapi bila tengok lama-lama macam comel lah pulak) Snood tu.

Nak pergi cari setup game ni dulu ya. Nak layan, sebab minggu depan nak pegi jumpa Snoodies, so nak tahan rindu sambil menghitung hari tu aku kena layan game Snood dulu. ^_^

Oh, untuk makluman Snoodies bukanlah seperti gambar Snoods di atas ye.

Ini barulah dia Snoodies kesayangan. (",)



Gelap dan kabur gambar ni, tapi takpe sebab kami low profile. Hehe. Gambar masa zaman universiti. Masa tu belum mampu nak ada kamera canggih lagi. Muka pun muka budak-budak. Tapi layan je lah ye, sebab ni je gambar lengkap bersepuluh yang ada dalam simpanan aku.

InsyaAllah, kalau apa yang dirancang diperkenankan Yang Maha Kuasa, minggu depan kami akan bertemu kembali lengkap 10 orang. Untuk pertama kali semenjak graduasi. *berdebar*
Ya betul, kami tak pernah berkesempatan nak jumpa lengkap 10 orang *sayu*. Paling ramai pun yang pernah berjaya dikumpulkan setakat ni 7 orang je dalam siri small Snoodies gatherings sebelum ni.

Korang yang baca ni, doakan aku dapat jumpa 9 orang sahabat aku ni ya. Terima kasih.

Ok, back to my Q. Siapa ada setup game Snood? Aku nak!!!

4 comments:

Bayang Aleya ----- NoMaisara said...

kalau dah dpt kongsi eh..dh lame x main game ni..

Qastalani® said...

ini bukan ke bole buat laptop hang kadang2?

Melody M. said...

aleya: aku lom jumpa lagi..sobs..

qast: yeke? tak penah kot main ni laptop aku jadi hang..so far so good..laptop ko berat sgt kot?

purly werly said...

So touching..doakan suma slamat..mell dolok kmk ada setup nya tp da xbleh men..ktk try search google nya pun setup confirm ada :)