H.E.L.L.O.

Sunday, December 12, 2010

Something Is Missing....

Entri ini sepatutnya bernuansa ceria. Gembira. Bahagia. Istimewa. Sebab hari ini memang sepatutnya menjadi istimewa.

Tadi memang aku rasa seronok sepanjang hari. Tapi, bila aku fikir balik masa nak tulis entri ni, deep down inside aku rasa macam ada something missing, dan somehow mood ceria, gembira, bahagia tu aku tak boleh salurkan kepada entri ini. Macam masakan tak bergaram, tetap boleh dimakan tapi rasanya kurang.

Apapun, aku tak sepatutnya terlalu fikirkan pasal tu kan? Life is too short to worry about things that's not around. Should focus more on things that complete us, dont you think so?


Hi there, 26!! Come in, pintu tak kunci.

5 comments:

Putera said...

haha.. pintu nk berkunci ape, kunci pun x de :p..mybe myn terlalu pk sumthing kot.. 2 yang menjejaskan mud myn pg nie..

skidsoil said...

26 huh. in u're late 20s already, so u better hurry to end ur single-ship. haha. happy birthday sis! love u to bits.

Melody M. said...

mamat: hahhaha dah tau dah kenapa..bukannya something is missing..this shud be titled as someone is misin kot.. :p

daozedix: thanx! hahhaha..chill bro..u mcm makcik la =p

Mohd Zambri Apen said...

someone? siapa tue..?

Melody M. said...

xam: FT kot? hahahhaha...lols