H.E.L.L.O.

Monday, November 26, 2012

I'm Still Here!

Yep i am here..Ok..aku tau yg aku pernah katakan yang aku nak kongsi cerita pasal perjalanan menuju kerjaya baru ni panjang lebar, tapi baru publish Part 1 terus aku senyap buat sawang dekat blog kan. Sigh~

Lain kali je sambung ya.
Just nak kongsi, aku rasa happy sangat sekarang compared to before. Belum masuk stesen bertugas boleh la seronok kan..but honestly i do feel very happy with whatever life has to offer me.

Doakan saya terus gembira dan bahagia dengan kerjaya masa kini ye.

p/s: i miss the feeling of writing and reading poems..
Cheers!


1 comment:

Raja Azrul said...

Tahniah Mel!!

Btw apa kerja terbaru kau? Pegawai Kastam ke?? Macam berpakat pula..aku pun berhijrah ke kerja baru bulan ni.

Apa2 pun aku doakan kau terus berjaya dalam apa jua bidang. Insyaallah..ada masa kita jumpa K